Wednesday, March 24, 2010

Sampai Bila-Bila..


Kenape kamu harus pergi? Selepas 4 tahun...kenape sekarang? Sudah lupakah kamu pada janji kite, mahu bersame hingga ke akhirnya? Jadi...apakah sekarang janji hanya tinggal janji?

Tak mengape la..bukan salah kamu, bukan salah sesiapa. Kalau memang sudah begitu jalan takdirnya, saya  redha. Yer, pemergianmu memang suatu yang sukar buat saye, tapi apakan daya. Air mata darah tidak mungkin mampu mengembalikan kamu di sisi saye. Jutaan ringgit dan dollar takkan berhasil menyatukan kite semule. Sebab..

kamu sudah tiada...
selama-lamanya...

Pahit, tapi terpakse jue saye telan kenyataan tersebut. Benar kate orang, kan..bile  yang kita sayangi tidak lagi berada di sisi, saat itu barulah kite terase mahu menghargai. Tapi pade waktu itu, semuenye dah terlambat. I am so sorry my dear, u have to go through this alone. I wish i were there for you. Saye mintak maaf sangat-sangat! Sorry, sorry, sorry...sorry ( i wish i cud apologize million times more). Saye tahu sorry je memang tak cukup, tapi saye betul-betul tak mampu nak buat apape. 

Tempat yang kamu tujui itu terlalu jauh untuk saye ikuti, sekali lagi saye mintak maaf. Kalau boleh saye mahu mengharap akan pertemuan semule kite, but its impossible. Walaupun hanya sekadar mahu mengharap..ianya  mustahil untuk saye lakukan. Kerana kamu sudah jauh, terlalu jauh. Saye tahu, kamu takkan lagi boleh membace ape yang saye tulis ni, but atleast..let me share to the world bout how i feel. Sedey, kecewe, agak tertekan. Saye hanye manusie biase, tak boleh lari dari semue perasaan macamtu.

Hidup perlu diteruskan. Dari masa ke semasa, perasaan ini akan luput sendiri, tapi bukan kenangan kite bersama! Ianya akan tetap hidup sampai bila-bila walaupun yang tinggal cuma saya seorang. Worry not, selagi nafas ini belum terhenti, saye takkan lupekan kamu sampai bile-bile. Bagaimane kite bertemu, hari apa, tanggal berapa..semuenye masih jelas dalam ingatan ini and i want to keep it that way. Its just nice to have u in my life. Kamu menceriakan hidup saya, menemani saya dan sentiasa ada bila saya memerlukan. Terlalu banyak bantuan dan pertolongan yang kamu curahkan pada saya, n yet..sikit pon kamu tak mintak dibalasi.

Saye tak mintak kamu kembali sebab saya kira ianya merupakan permintaan yang terlalu berat untuk saye pohonkan. Saye hanye boleh berdoa agar kamu damai di sana..

Selamat Tinggal, An...
371

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...