Sunday, August 8, 2010

Asyik Terbakau Jer!

Asal pegi mart itu, mesti aku marah. Bukak je pintu mart dan nampak pekerje tersebut, rase nak mengamok terus bertandang di jiwa. Berapa kali harus aku marah-marah pada mende yang same. Banyak lagi perasaan lain yg aku nak rase. Nak jugak rase jiwang ke, sentimental ke, cintan2 ke, dll. Ni tak, asek-asek rase nak marah. Bosan la!


Dia sering buat aku panas dan Terbakar. Dah berpuluh kali aku pegi mart tu, still rasa panas jugak. Lagi-lagi kalau die jaga kaunter. Hey, saya customer tau!!! Saya sentiasa betul! Jika kamu betul dan saya salah, saya tetap betul. Dan jika saya betul dan kamu salah...sudah pastilah kamu lebih-lebih lagi salahnya!!!

Memang la dalam mart tu bukan aku sorang customernye. Ramai lagi. Tapi dalam kes ni, aku harus diberi keutamaan sebab aku dah sampai kaunter dan nak bayar. Dalam mart tu ade banyak je pekerje lain nak tolong carikan barang utk customer lain. So, kenape biarkan aku mematungkan diri utk jangka waktu yang lama di situ!!??? Aku bukannye ade semua waktu di dunia. Aku nak kene balik cepat, nak bace buku. Tak boleh la nak berlama-lamaan kat situ (tulis blog boleh plak). Kalau ade spider singgah kt kaki, maybe die sempat siapkan sarang kat celah jari tu..

Rasa comel sangatkah? Anda rasa semua orang tergoda dengan andakah? Tidak sampai hati nak marah-marah andakah? Allah dah beri wajah yang elok, kenapa tidak diusahakan mempunyai perangai dan displin yang elok sekali? Saya ada foto anda tau! (haritu sempat snap gune monte sebab dah marah sgt). Anda mahu kena jampikah??? Kasi jampi tangan ngan kaki tu biar takleh pegi mane2, dok je kat kaunter!


"Aku cekik kawww!!!" 




Adoih..penatnye marah-marah. Bukannye die bace pong. Sape-sape yang pegi mart tersebut, nampak pekerje pakai baju putih, sile check nametag die. Aku nak tau name die. Nanti nak add die kat facebook. Lepas tu nak delete name die dari page aku sebagai tande protes dan tidak puas hati. Marah sungguh ni!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...