Thursday, August 19, 2010

Thank You..

Atas sebab-sebab tertentu..aku sangat gembira hari ini. Dan dalam mase yang sama, aku rase sedikit sedih.

Terima kasih tanganku..
Terima kasih kakiku..
Terima kasih perutku..
Terima kasih kepada setiap bagian tubuhku yang setia menemani aku dari dulu hingga kini.

Aku sedar aku bukanlah penjaga kalian yang baik. Kerap sahaja aku mencalari, menggunakan dengan cuai, mengasari kalian. Aku minta maaf atas semua kesilapan dan kealpaan tersebut. Jangan risau..selepas ini, aku berjanji akan berusaha menjaga kalian sebaik mungkin.

Terima kasih kerana sudi berkhidmat untuk aku hingga ke hari ini..

Namun yang paling utama adalah..
Alhamdulillah..
Terima kasih, ya Allah..










Sudikah kalian menemani aku hingga ke akhirnya?


Selamat Hari Lahir kepada kalian..
Kalaulah mereke mampu berkata-kata.. 

7 comments:

senyum said...

Aik, tibe2 ade ayat "tersembunyi" tu~
Selamat hari lahir ke-21!
Xyah xnk perasan 19! huhuh

Asip Hussin said...

Alaaaa...jgn la bgtau org. Ish! Nak main teng-teng lg..

senyum said...

ooppps, typing error. bukan "xnk" tapi "NAK". harap maklum~

Rozanna Abd Rahim said...

haha..happy belated birthday.tua dah ko nie asip..hek2.

Asip Hussin said...

alahai cik senyum. awak memanjang je typing error. tibe2 rase simpati plak hehe~

hurm..rozanna, setue-tue aku..rasenye ade org lg tue dari aku kan? kan? kan? maknenye xde la tue sgt aku ni hehe

Rozanna Abd Rahim said...

ok..fine..nk ckp ak lg tua lah tu..cis2~ hahaha.

Asip Hussin said...

hurm.. baiklah2. ko x tue. aku pon x tue. kite same2 masih mude remaja huhu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...