Friday, April 23, 2010

Rasanya

Kadang-kadang pening gak. Perasaan nak tu ade dan ianya sangat kuat. Bererti, rase sangat-sangat mahukannya. Tapi dalam mase yang same, ade plak perasaan lain yang anti kepade perasaan tu. Senang citer, ade dua perasaan, dan perasaan-perasaan ini saling clash antara satu same lain. Itu la yang kadang-kadang kite rasekan sebagai "nak tapi tak nak".

Citernye adalah begini..
Aku betul-betul memerlukannya, dan sangat gembire bile dgn kehadirannya. Kalau la mampu, nak je aku ucapkan "Please, dont leave me. Stay with me forever" (kenape kene cakap omputih?). But on the other hand, kehadirannya jugak membuat aku rase tak senang. Rase mcm nak lari jauh-jauh dan menjerit kuat-kuat "leave me aloneeeee!!!" (lagi sekali, kenape harus gune base inggeris?)

Dari situ muncul la kebuntuan demi kebuntuan. Kekeliruan perasaan. Bile die ade, aku selalu confuse. "patut rase ape? happy atau sebaliknye?". Bile jauh di mate, confuse tu datang lagi, "haruskah aku rase sedih? atau rase sebaliknya?"..

-curhat-
152

P.S: Ini bukan post jiwang..

3 comments:

Anonymous said...

ahahhaa..

Anonymous said...

x kire2....sori r asip,aku nk gelak jgk.....

hahaahaha....

Anonymous said...

hahahahaha (nak gelak gak)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...