Sunday, April 25, 2010

Talent Show~

Ape yang perlu aku rase? Maksud aku, melihat persembahan-persembahan tu la. To be frank, aku agak terhibur dan gembire melihat 'mereke' tu semue menari dan joget-joget. Dan untuk itu, aku rase kecewe dan sedih. Aku kecewe dan sedih sebab aku ade perasaan macam tu.. [24:30]

Bukan la nak kate aku baik, kuat agame dsb. Tapi hakikatnye, memang aku baik sebab kalau aku tak baik, maknenye aku jahat la, kan? Memandangkan aku taknak mengaku diri aku jahat, so, aku baik la, kan?

Ask yourself about benar dan salah. Tentang ape yg kite boleh buat dan ape pulak yg kite tak boleh buat. Lepas tu renung balik diri masing-masing. Adakah ape yg aku buat ni benar dan diperbolehkan? Atau adakah ianya salah lagi tidak diperbolehkan?

Yer, memang aku enjoy tapi aku bengang dgn ke-enjoy-an itu..Aku tau betol salahnya tp aku tak mampu nak buat apape. Even nak sekat diri dari merase gembire atas kekhilafan tu pon aku tak mampu..

Untuk persembahan-persembahan... tak kire la modern dance korea, jepon, mahupon lemah gelamai melayu tu, aku tak tau nak kate ape. Yer, memang tanpe korang majlis tu tak berape nak berjalan. Tapi itu bknnye alasan kite melanggar ketetapan. Seyesly, aku rase kecewe dgn diri sendiri. Kalau la aku mampu mempersembahkan sumthing, tak perlu la mereke naik ke atas pentas tu dan menambah berat di bahu kiri mereke..(dan kami yg menonton) [2:42]

Anyway, ade beberape performance yang betul-betul buat aku happy dan terhibur secare total. Takde rase bersalah bile tgk persembahan tu. Sebab tu aku happy. Kepade bro-bro batch 08 yg buat tarian pop yeye tu, WOW!!! Ade sape-sape rekod x? Haha~

Dan jugak thanks to persembahan nyanyian dan petikan gitar Bobo ngan Amir serte nyanyian solo Azim. Bukan senang nak buat persembahan mcmtu (dan bukan senang aku nak letak name org dlm blog aku ni~). Yer, memang persembahan tu byk kurangnye, tapi asalkan aku dan org ramai terhibur, who cares about sume tu. Nothing is perfect, kan? Tanpe korang dan lunch tu, seyes aku xnak dtg. Tapi priority lebih kt makanan la sebab aku da bayar haha.. JK. Anyway, congratz. Korang mmg best~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...