Sunday, May 2, 2010

Abes

Ianya melekakan saya..
Result saye teruk sebab saye sendiri..
Orang lain boleh je control penggunaannya, tapi saye bukan orang lain..
Saya tak reti macamane nak gunakan ia untuk kebaikan saya..
Maybe ini yang terbaik untuk saye buat mase ini..
Tgk la mcmane..
Selagi saye tak nampak apape perkembangan pade diri saye, pelajaran saye, selagi tu ia akan berlanjutan..




Pepatah mengatakan, marahkan nyamuk, kelambu dibakar..
Tapi, kalau takde kelambu, takde la nak bakar-bakar, kan?
Saye..tak perlukan kelambu itu lagi..
(kiasan aku. kalau paham, bagus la. kalau tak, aku kesah ape~)



p/s: nak ST sampai abes sem pon, ST la..saye perlu belajar bersungguh-sungguh untuk jadi macam kamu..
kalaustilllekejugak, pageniponakudeactivatekan, padanmukeaku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...