Friday, May 14, 2010

Tajuknye Adalah "Tak Nak Update"

Hari ni aku tak nak update apape. Aku tak nak citer yg aku manyak hentam mase jawab exam anatomi. 

Semalam belaja punye le lame, sampaikan dah kaler pelangi modul same paper pas yer tu. Bukan masuk dlm kepale pon, just saje je highlight2. Bile bukak balik nanti, tgk page2 tu byk kaler, nampak le macam aku ni kuat blaja. Tido lame jugak. Pat jam siang, pat jam malam tapi still x dapat apape ilham. Dah byk kali aku berharapan, nak mimpi tgk paper exam mase tdo. Last-last aku mimpi aku dalam robot, pakai kostume merah.

Lupekan paragraph atas ni, sebab aku tak nak citer mende tu sbenanye.

Esok exam last. Orang kate ujian histo tu senang. Ujian intergergasi pon senang gak. Tapi tak tau la part mane yg senang. Senang nak jawab, senang nak fail. <<< Yang ni pon aku taknak citer jugak. Jadi korang pure-pure je la mcm tak bace apape.

Balik umah rase sedih. Takde orang pujuk. Ape la korang. Last-last aku layan youtube, tgk pawe renjes.. Heroin die lawa. Bawak moto besa.

Orang kat umah aku terlupe hari ni hari Jumaat. Katenye, "masjid? Tak gi kot, aku ngantuk. Nak tido". Aku balik masjid nampak selipar dorang still mandiri atas rak kasut. Bukak pintu nampak perut tgh tdo. Lepas sejam, dengar orang menjerit dari bilik sebelah. "Hari ni hari jumaat ke!!!?????"

Nak sambung layan youtube. Kalo kene remed, jgn salahkan pawe renjes..

1 comment:

Anonymous said...

td exam anatomi eh?....

*lupa ingatan*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...