Thursday, August 13, 2009

I Love Malaysia!!!

Entry pendek~

Nampak tak banner 'I Love Malaysia' kat tepi tu? Ini bukan promosi cornetto spark atau sparkplug atau yg sama waktu dgnnyer yer. Ini ade lah kempen yg dibuat oleh exabytes network sempene bulan kemerdekaan ini. Alaa, mcm kempen mengibarkan Jalur Gemilang, kempen membace atau kempen makan ayam tu la. Tp kempen ni same sekali tak same dgn kempen pilihan raye, di mane takde sebarang rusuhan antare parti politik dijangkekan tercetus sepanjang kempen ni berlangsung, jadi tak usah risau. Exabytes ni adelah hosting website yg popular kt Malaysia ni. Dorang buat kempen ni sebab dorang bermurah hati nak kasi iPhone 3G kat depa sume. Pemenang dipilih melalui cabutan bertuah, jadi sume ade peluang mng. Kalau sejuta amek bhgn, make tiap2 org memiliki kebarangkalian menang sebanyak 1/1000000. Best, kan? Carenye, just klik pade banner tu, pastu isi form die, pastu check emel korang. Kalo ditanye referrer, letak emel aku, my_villager@yahoo.com (aku sayang kampung aku!!). Tak tau la plak mcm mane dorang nak wat, tp berdasarkan ape yg digembar gemburkan, kalau salah sorang antare kite mng, referernye pon akan menang. Kalau pemenang tu menang sebab anak refer die menang, rasenye bapak refer die x kot, kalo mng gak, maknenye berrantaila kemenangan ni. Kempen2 shell ke, petronas ke yg memerlukan aku isi minyak utk menang tu, besenye aku x kesah. Tp mende ni tetibe meragut perhatian aku lak, sebab da tiap2 hari dok depan laptop ni je.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...